18 APRIL 2015

10:48 PM



18 APRIL 2015. Kau tahu apa yang penting sangat tarikh ni?
Tarikh ni laa aku start kenal kau. Dekat mana? Dekat WeCHAT.
People nearby. Wehh, sumpah time tu tak expect langsung boleh
gedik gedik approve kau pastu boleh rapat sampai sekarang.
Dalam banyak banyak lelaki dekat wechat tu macam mana lah
boleh tersangkut dengan kau. Sebelum ni ada je aku approve kawan
lelaki yang lain. Tapi takde lah sampai tersangkut. hahaha, lawak k

Meor Muhamad Hafidzi nama diberi. Kau tahu apa yang special nya
nama kau ni? MEOR tuu yang special sebab aku takde nama kawan
meor. So, senang nak ingat. Hihihih ~ Meor, lagi 7 hari relationship kita
genap 7 bulan wehh. Kau ingat tak? Mesti kau ingat sebab aku je
yang selalu lupa. Nyanyok tahap nenek nenek.

Kita tak couple, tapi kita kawan. Terima kasih sebab gedik gedik
hadir dalam hidup aku. Kalau aku tak jual nombor aku dekat kau,
aku rasa sekarang kita dah lost contact. Sebab aku jenis friendly.
Tapi dalam friendly aku ni, tak sangka boleh terjual nombor dekat
kau sorang. Kenapa kau? Jodoh ke ni wehh? Ahahahaa
Terima kasih sangat Meor hadir dalam hidup aku. Aku mintak maaf
sebab pernah tipu kau dulu. Mybe time tu aku tak boleh nak terima
kau sepenuhnya or rasa bosan sebab tu aku still contact dia. Im really
sorry. Aku dah cakap time tu kalau nak tinggalkan, tinggalkan je.
Sebab aku ni jahat. Pastu kau keluar suara sedih kau, " TAK NAK,
AKU SAYANG KAU"  Kau bagi aku second chance. Aku terkejut.
Kalau lelaki lain aku rasa aku dah kena maki dan ditinggalkan.
 Tapi kau lain. Meor, kalini aku setia inn shaa allah. Aku dah try untuk
tidak contact lelaki lain *skemanya ayat -..-

Meor, do you still remember first date of us? First day we meet?
Aku betul betul tak sangka dapat jumpa bambam aku ni depan mata.
Yang kuat bergurau dalam phone, yang kuat nak menyakat aku
ada sebelah aku. Ya ampun, aku bermimpi ke wehh? Ahaha,
aku dah cakap aku pemalu *kononnya. Tapi memang malu kucing wehh
time tu. Nak pandang kau pun aku segan. Pastu kau bawak aku pergi SR.
Tak bukak lagi. Awal lagi time tu. Pekerja dia pun baru nak kemas kemas.
Kemana pulak lepastu? MCD. Ayooo, memang takde tempat lain kan kau
nak bawak aku meor -..- aku tak suka pergi mcd sebenarnya. Tapi
taknak cakap sebab kau dari jauh datang nak jumpa takkan nak duduk
dalam kereta je kan? Meor, thanks sebab susah payah datang jumpa aku,
bagi aku release tension, belanja wayang, belanja mcd,bagi lemang dengan
rendang ayam yang sedap tuuu ! Terima kasih Meor 
Second meet? Dah tak malu sangat lah kan. Kau seboleh boleh nak aku
makan kan meor? Kemana kita? Mamak -..- hahaha, tak tahu nak pegi
mana so mamak jelah arah tuju kita. Thanks sekali lagi sebab belanja
makan untuk kali kedua. Maluuu nyaa asyik orang belanja. Thanks again
meor. Then, ke tasik utp. Hampir terkantoi dengan lect sendiri.
Kau memang suka kan lect aku nampak? Sengal Meor -..-
Thanks bersusah payah datang jumpa aku kat u. Sorry susahkan
kau belanja itu ini. Hmm, meor i love you ! :')


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images